Tuesday, January 31, 2006

Ewigi Schmärze

neue Text-Version zum Mash Song "Ewigi Liebi"

(Originaltext: http://www.golyr.de/mash/songtext/347207_ewigi-liebi.htm)


nimm jetzt min arm und u schind en richtig uf sblut flüsst rot u klar
i loh mi vo dir richtig qäule , will's eifach so guet tuet
du bisch brutal denn i bruche das, ja ich bin süchtig nach dier
jetz will ich au mol smesser neh, für saft us de sündige frucht

schnid mi fest
das wünsch ich mir
schnid di fest
das wünschisch dir
viel tüffi wunde
nume für üs zwei
schnid mi fest
da macht mi z geil

jetzt schlüss mich a de trafo aa, d eier direkt an droht
din hass hed igschlage i mis härz, hed mich zum gränne bracht
troffe vo dem stromstoss, wo so guet tuet, nihm ich die peitsche, fang aa,
schloh fest tzue ich mach di nümme los

schloh mi fest
das wünsch ich mir
schloh die fest
das wünschisch dir
peitscheschläg
nume für üs zwei
schloh mi fest
da macht mi z geil

ich weiss schmerz chunnt und gaht
nihm die cherze schmilzt mi wäg
quäl mich uf mim weg zum tod
oder hau doch eifach ab
denn irgendwenn tu alles weh
es isch es einzigs gäh und näh
s'git nur verlürer u kei gwünner
i dem sadospiel

ewige schmerze
das wünschisch dir
ewigi schmerze
das wünsch ich mir
ewigi schmerze
nume für üs zwei
ewigi schmerze
baby machsch mi zgeil

2 comments:

saile klein said...

stimmt die rythmik eingermasen bzw. nur eingermasen?

Anonymous said...

sings mal und nimms auf